Amikor a legkisebbeket ünnepeljük

2017.08.25

Késő tavasztól kora őszig nem csak az esküvők, hanem a keresztelők is megsokasodnak.

Ezúttal egy szeptemberi keresztelő meghívójának elkészítésére érkezett felkérésem, amit nagyon szívesen teljesítettem, hisz ez egy olyasfajta kihívás volt, amire eddigi munkásságom alatt nem volt példa. Első lépésként az interneten kezdtem keresgélni inspirációk után. Meg kell hagyni, hogy amennyi változatot lehet találni esküvői meghívókra, annyira korlátozottak a lehetőségek, ha keresztelőről van szó (aminek persze örültem is, hisz ez is mutatja, hogy nem hiába való szakmába vágtam a fejszém J). A tervezésnél egyben biztos voltam, hogy szimbólumokkal szeretnék dolgozni. Először egy sormintára gondoltam, ami a szív (szeretet), kereszt (hit) és a horgony (remény) motívumok váltakozásából tevődött volna össze. De csak nem akart összeállni a kép. Így más irányba kezdtem el gondolkodni. Mivel egy kislányról van szó, ezért kislányos mintát kellett találnom. A masni megfelelő díszítő elemnek ígérkezett és ezzel kezdett is kibontakozni a dizájn:

A meghívó elejét egy nagy masni díszíti, mint egy ajándékcsomag, amit ki kell nyitni - de szimbolizálja a kisbabát is, mint az élet ajándékát. A masni alá, kis medálként lóg a szívecske, a kereszt és a horgony. Szerettem volna, ha a meghívó ünnepélyes lenne, ezért a masni alá raktam egy egyedileg rajzolt csipkedíszítést, evvel is felhívva a figyelmet a jelentős eseményre. A meghívót aztán egy ezüstösen csillogó papírra készítettem el a nyomdával, ami megint egy fokkal elegánsabbá tette az összképet.

A végeredménnyel mindenki nagyon elégedett. :)

© 2017 Pauer Krisztina-DekoDesign 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el